Вимоги до уроку теоретичного навчанняЗагально-педагогічні вимоги до уроку
1.
Пріоритет
особистості учня в організації
освітнього процесу.
2.
Врахування
вікових та індивідуальних особливостей
учнів.
3.
Орієнтація на процес
навчання.
4.
орієнтація на
особистісні досягнення учнів.
5.
Тривимірне
навчання.
6.
Створення
емоційно-актуального фону уроку.
7.
Педагогічний
такт і культура мови.
8.
Пізнавальна
самостійність учнів.
9.
Чітке
визначення освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку.
10.
Безперервний поступ.
Дидактичні вимоги до уроку
1.
Раціональне
використання кожної хвилини уроку.
2.
Раціональна
єдність словесних, наукових і практичних методів навчання.
3.
Використання
активних методів навчання.
4.
Зв’язок з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем.
5.
Формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і
застосовувати їх на практиці.
6.
Індивідуалізація,
диференціація та інтенсифікація
навчального процесу.
7.
Використання
на рівні з предметами, що традиційно склалися, комплексних дисциплін.
8.
Використання
сценарних варіантів уроків, які забезпечуються різноманітними носіями
інформації.
9.
Заохочення прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з
навчальним матеріалом.
10.
Організоване
закінчення уроку.
Психологічні вимоги
1.
Врахування
психологічних особливостей кожного учня.
2.
Нормальний психічний
стан і стійкий настрій вчителя і учнів.
3.
Розумна
вимогливість і доброзичливість учителя до учнів.
4.
Педагогічна
етика і психологічний такт.
Гігієнічні вимоги
1.
Температурний режим.
2.
Норми
освітлення.
3.
Провітрювання.
4.
Відповідність
нормативам шкільних меблів.
5.
Чергування
видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання. |