Календар

«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пошук





Середа, 21.10.2020, 00:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Психологічна служба


Два людських винаходи можна вважати найскладнішими:
мистецтво управляти й мистецтво виховувати.
                                                         І. Кант


Психологічна служба у системі професійно-технічної освіти діє з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу з урахуванням інтересів та нахилів учнів, формування особистості й підготовки конкурентоспроможного, кваліфікованого робітника.

Основна задача практичного психолога по відношенню до учасників освітнього процесу – на основі довіри та поваги до особистості допомогти дитині, батькам чи педагогам усвідомити власні позитивні сторони та невикористані ресурси.


Робота базується на нормативно-правовій основі:

  • Закон України «Про освіту»,
  • Закон України «Про загальну середню освіту»,
  • Положення про психологічну службу системи освіти України,
  • Концепція розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2012 року,
  • лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 19.07.2012 р. № 1/9-517 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2012/2013 н. р.»,
  • лист МОІППО від 22.08.12 №1075/15-22 «Про основні завдання діяльності психологічної служби Миколаївської області на 2012/2013 навчальний рік»,
  • Етичний кодекс практичного психолога та ін.


Основними  видами діяльності практичного психолога є: психодіагностична і консультативна робота, корекційно - відновлювальна і розвивальна діяльність, психологічна просвіта, навчальна діяльність, організаційно-методична робота, зв'язки з громадськістю.

Щодня людина постає перед вибором, навіть у найпростішому: вибір одягу зранку, маршруту на роботу чи навчання, теми ранкової розмови з колегою чи другом тощо. Але крім цього ми обираємо і більш глобальне: манери поведінки у суспільстві, норми і правила поводження.




Як налагодити успішне спілкування

   Спілкування – це виховання корисних звичок, тренування вчинків, гідної поведінки. Тому у спілкуванні з людьми все важливе: як ви одягнені, як ви сидите, як ходите, танцюєте, розмовляєте з людьми.

Щоб справити добре враження на людей, необхідно навчитись:

  1.  Слухати іншу людину, не перебиваючи її під час розмови.
  2. Намагатися зрозуміти співрозмовника.
  3. Бути щедрим на похвалу, високо цінувати справжні переваги інших людей.



Підготовка до зовнішнього незалежного тестування


Як підготуватися психологічно?

Починайте готуватися до іспитів заздалегідь, помалу, по частинах, спокійно.

Щодня виконуйте вправи на зняття напруження, втоми, на розслаблення.


Що робити, якщо втомилися очі?

Виконайте вправи:

-          напишіть очима своє ім’я, по батькові, прізвище;

-          погляньте по черзі вгору-вниз (25 с.), ліворуч-праворуч (15 с.);

-          намалюйте очима квадрат, трикутник – спочатку за годинниковою стрілкою, потім навспак.


Режим дня

Поділіть день на три частини:

-          34% навчальна;

-          33% вільний час;

-          33% сон.


Як краще харчуватися?

Харчування має бути 3 – 4 разовим, калорійним і багатим на вітаміни.


Напередодні іспиту

Виспіться якнайкраще, аби встати відпочилим, із відчуттям свого здоров’я, сили, з «бойовим» настроєм.

У пункт складання іспиту приходьте без запізнень, краще – за півгодини до початку тестування. Опануйте свої емоції, зберіться з думками.



Декілька універсальних рецептів для успішної тактики виконання тестування.


Зосередьтеся!


Почніть із легких завдань!


Пропускайте! Треба навчитися пропускати складні або незрозумілі завдання. Читайте завдання до кінця.


Думайте лише про поточне завдання! Коли ви бачите нове завдання, забудьте все, що було в попередньому.


Виключайте! Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати одразу правильний варіант відповіді, а послідовно виключати ті, які явно не підходять.


Вгадуйте! Якщо ви не впевнені у виборі відповіді, то інтуїції слід довіряти.


Не засмучуйтеся! Прагніть виконати всі завдання, але пам’ятайте, що на практиці це нереально.

 





Copyright MyCorp © 2020