Вимоги до написання конспекту урокуЗагально-педагогічні вимоги до уроку1. Пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу. 2. Врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів. 3. Орієнтація на процес навчання. 4. орієнтація на особистісні досягнення учнів. 5. Тривимірне навчання. 6. Створення емоційно-актуального фону уроку. 7. Педагогічний такт і культура мови. 8. Пізнавальна самостійність учнів. 9. Чітке визначення освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку. 10. Безперервний поступ. Дидактичні вимоги до уроку1. Раціональне використання кожної хвилини уроку. 2. Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання. 3. Використання активних методів навчання. 4. Зв’язок з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем. 5. Формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці. 6. Індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу. 7. Використання на рівні з предметами, що традиційно склалися, комплексних дисциплін. 8. Використання сценарних варіантів уроків, які забезпечуються різноманітними носіями інформації. 9. Заохочення прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом. 10. Організоване закінчення уроку. Психологічні вимоги1. Врахування психологічних особливостей кожного учня. 2. Нормальний психічний стан і стійкий настрій вчителя і учнів. 3. Розумна вимогливість і доброзичливість учителя до учнів. 4. Педагогічна етика і психологічний такт. Гігієнічні вимоги1. Температурний режим. 2. Норми освітлення. 3. Провітрювання. 4. Відповідність нормативам шкільних меблів. 5. Чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання. |