Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [29]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Ліцензування [4]

Пошук





Середа, 24.04.2024, 06:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Поради для молодого викладача

Вимоги до написання конспекту уроку
31.05.2013, 09:48

Вимоги до написання конспекту уроку

Загально-педагогічні вимоги до уроку

1.                 Пріоритет особистості учня в організації  освітнього  процесу.

2.                 Врахування вікових та індивідуальних особливостей  учнів.

3.                 Орієнтація  на процес  навчання.

4.                 орієнтація на особистісні  досягнення  учнів.

5.                 Тривимірне навчання.

6.                 Створення емоційно-актуального фону уроку.

7.                 Педагогічний такт і культура мови.

8.                 Пізнавальна самостійність учнів.

9.                 Чітке визначення освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку.

10.            Безперервний  поступ.

 

Дидактичні вимоги до уроку

1.           Раціональне використання кожної хвилини уроку.

2.           Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання.

3.           Використання активних методів навчання.

4.           Зв’язок  з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем.

5.           Формування  вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.

6.           Індивідуалізація, диференціація  та інтенсифікація навчального процесу.

7.           Використання на рівні з предметами, що традиційно склалися, комплексних дисциплін.

8.           Використання сценарних варіантів уроків, які забезпечуються різноманітними носіями інформації.

9.           Заохочення  прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом.

10.      Організоване закінчення  уроку.

 

Психологічні вимоги

1.           Врахування психологічних особливостей кожного учня.

2.           Нормальний  психічний  стан і стійкий настрій вчителя і учнів.

3.           Розумна вимогливість і доброзичливість учителя до учнів.

4.           Педагогічна етика і психологічний такт.

 

Гігієнічні вимоги

1.           Температурний  режим.

2.           Норми освітлення.

3.           Провітрювання.

4.           Відповідність нормативам шкільних меблів.

5.           Чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання.

Категорія: Поради для молодого викладача | Додав: cheryl
Переглядів: 2596 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024