Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [29]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Ліцензування [4]

Пошук





Субота, 20.04.2024, 16:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Поради для молодого викладача

Способи подолання проблем у стосунках з учнями
31.05.2013, 13:19

Проблеми у стосунках з учнями


       

Недоліки в роботі молодого викладача

Реакція учнів на недоліки

Способи подолання

Невміння підтримувати увагу учнів

Відсутність дисципліни й працездатності, учні постійно відволікаються, галасують

Захоплива розповідь; активізація   навчання учнів

Проблеми в розподілі уваги між усіма учнями

Порушення нормального опанування знань

Прогнозування інформації із залученням до пошуку вихованців; правильна розстановка акцентів

Гостра реакція на будь-які відхилення в поведінці учнів

Неприязне ставлення до викладача

Поєднання вимогливості й довіри

Загравання перед дітьми, прагнення сподобатися

Безвідповідальна поведінка

Дотримання дій у вимогах

Нещирість у поведінці, невміння знайти правильний тон у стосунках

Несерйозне, неповажне ставлення до викладача

Ретельне планування вчинків

Невміння зосереджувати увагу на головному

Відсутність прагнення засвоїти інформацію, втрата впевненості в навчанні

Систематичне орієнтування на добір обов'язкової інформації

Невміння визначати ступінь важливості навчальної інформації

Відчуття постійного перевантаження

Орієнтація на опанування обов'язкової інформації (відповідно до підручника)

Невміння визначати навчальну, розвивальну та виховну мету уроку

Невміння виокремлювати головне, визначати суть інформації

Постійно пам'ятати про головну мету уроку, співвідносити з нею все викладене на уроці

Ігнорування самостійної роботи учнів

Безвідповідальність

Чергування різних видів роботи, відмова від ролі «диктатора» і єдиного джерела знань

Невиразність мови, невміння правильно зробити наголоси під час викладу інформації

Нудьга, байдуже ставлення до інформації викладача

Ретельне продумування відтінків у голосі під час викладу інформації

Невміння опиратися на колектив учнів

Пасивна поведінка частини учнів

Постійна конкретизація завдань з урахуванням інтересів і можливостей учнів

Недостатня увага до організації домашнього завдання учнів

Втрата відповідальності у виконанні установки педагога

Планомірна перевірка розуміння учнями завдань викладача

Механічне перенесення чужого досвіду у свою роботу

Втрата уваги та інтересу до   особистості викладача, а потім — і до матеріалу

Творче переосмислення методів навчання учнів відповідно до ситуації

 

Категорія: Поради для молодого викладача | Додав: cheryl
Переглядів: 859 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024