Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [28]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг

Пошук





Понеділок, 28.09.2020, 00:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Поради для молодого викладача

Проблеми в педагогічній діяльності та способи їх усунення
31.05.2013, 13:58

 Проблеми в педагогічній роботі та способи їх усунення

 

Діяльність викладача

Мотиви поведінки й стану учнів

Шляхи усунення недоліків

Одноманітна структура уроку

Притуплення інтересу й допитливості

Структура уроку має відповідати меті навчання учнів

Осаджування й загроза — основні стимули навчання

Неприязне ставлення до вимог викладача

Емоційно-вольовий вплив у поєднанні з довірою до учня

Зосередження уваги лише на відповідальному  учневі

Відсутність уваги, нудьга

Поєднання індивідуальної роботи з фронтальною, зосередження уваги учнів на більш діяльнісному стані

Неуважне вислуховування учня (несвоєчасне втручання у відповідь, підштовхування або осаджування)

Знервований стан учня

Увага до логічно закінченої інформації (вербальної, засобами  наголошення на головному, складання плану)

Недооцінювання або переоцінювання пізнавальних можливостей учнів

Послаблення інтересу до навчання

Творчий підхід до завдань (ускладнення або тимчасове полегшення)

Відсутність індивідуального підходу до учнів

Втрата впевненості в знаннях

Уміле й своєчасне заохочення інтересів учнів; стимулювання їхнього інтелектуального зростання

Формальна увага до розвитку пізнавальних здібностей учнів

Уповільнення інтелектуального розвитку учнів, втрата інтересу до навчання, необхідність долати невиправдані труднощі

Створення атмосфери творчої активності

Нераціональний розподіл часу на уроці

Відсутність системи в роботі, нестійкий орієнтир у навчанні

Дозування час на уроці відповідно до його мети (під час опитування, викладу нового, закріплення)

Протиставлення себе навчальній групі

Конфронтація з викладачем

Розумна вимогливість, установлення ділових відносин

Перевага одного методу (словесного, ілюстративного тощо)

Послаблення інтересу до інформації   викладача

Ознайомлення з методичними прийомами кращих педагогів

Невміле використання наочних посібників

Невміння застосовувати наочність як джерело здобуття нових знань

Обґрунтування шляхів поєднання слова викладача й засобів наочності

Формальне ставлення до оцінювання знань учнів

Втрата інтересу до заохочення викладача, негативне ставлення до навчання

Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання

Перевантаження учнів додатковою інформацією

Надмірна втома, невдоволення собою й навчанням

Ретельний добір додаткової інформації

Знеособлений підхід до учнів, байдужість до їхнього внутрішнього світу

Неповага до педагога як несерйозної й недалекоглядної людини

Істинна любов до справи, до учнів, відвертість у стосунках і в спілкуванні

Ігнорування труднощів, з якими мають справу учні під час опанування нового матеріалу

Втрата віри у свої сили, негативне ставлення до навчання

Переосмислення обов'язкової інформації з урахуванням доступності опанування її учнями; додаткові індивідуальні заняття (в особливих випадках)

Недооцінювання або переоцінювання абстрактного й конкретного в навчанні

Нервове ставлення до здобуття знань, ігнорування предметно-матеріальних умов походження понять

Зміна типу мислення, проектованого змістом і методами навчання, розвиток в учнів науково-теоретичного мислення

 

Категорія: Поради для молодого викладача | Додав: cheryl
Переглядів: 979 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2020