Поради щодо
організації домашньої самостійної
роботи учня
- Обсяг домашніх навчальних завдань не повинен
перевищувати 1/4 того, що виконано на уроці.
- Доцільно систематично озброювати учнів
раціональними методами і прийомами домашньої роботи.
- У розмові з батьками чітко визначайте їх роль у
наданні допомоги дітям під час приготування ними домашніх завдань (не виконувати
за них жодного завдання, забезпечувати належні санітарно-гігієнічні умови для
навчальної роботи вдома, привчати дітей дотримуватися режиму дня, заохочувати
їх працю, рекомендувати раціональні методи й прийоми виконання навчальних
завдань).
- Домашні завдання мають бути чітко сплановані
педагогом. У кінці уроку педагог звертається до учнів із проханням записати
завдання, подає в скороченому вигляді домашнє завдання на дошці, стежить, щоб
усі зробили необхідні записи. Можна пропонувати учням взаємно перевірити
правильність таких записів.
- Після цього варто відвести кілька хвилин для
ознайомлення учнів з особливостями виконання домашньої роботи.
- По можливості забезпечувати диференційований
підхід до визначення змісту й обсягу домашніх завдань з урахуванням індивідуальних
особливостей учнів, їхніх запитів та інтересів.
- Використовувати завдання творчого
характеру, які приваблювали б учнів своєю новизною і цікавістю.
|