Пам’ятка наставнику
для аналізу уроку молодого викладача
1. Чи зацікавив вас урок?
2. Чи забезпечується
цілеспрямована розумова діяльність учнів?
3. Чи дотримується викладач
педагогічного такту?
4. Як створюються ситуації для
глибокого сприймання матеріалу, емоційних переживань учнів?
5. Як здійснюється контакт з
групою та окремими учнями, тобто як налагоджено зворотній зв’язок?
6.Наскільки ефективно
організовано самостійну роботу учнів, як викладач озброює їх навичками
самоосвіти, самоконтролю?
7. Що на уроці найбільше вдалося
викладачеві?
8. Які заходи виховного
характеру було здійснено?
9. Як формувалася на уроці
свідома робоча дисципліна?
10. Що не вдалося? Чому? Як працювати над усуненням недоліків? |