Приходьте в кабінет заздалегідь до дзвінка.
Переконайтесь, чи все готово до уроку. Прагніть до організованого початку
уроку.
|
Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого
предмета в журналі теоретичного навчання, відмітьте
його закладкою раніше, привчайте чергових залишати на столі викладача рапортичку з прізвищами відсутніх учнів.
|
Починайте урок енергійно, цікаво, не задавайте
питання про те, хто не виконав домашнє завдання. Урок ведіть так, щоб кожен
учень, з самого його початку і до кінця був зайнятий.
|
Захоплюйте учнів змістом матеріалу, контролюйте
темп уроку, допомагайте "слабким” повірити в свої сили. Особливо стежте за
тими, у кого нестійка увага. Попереджуйте відразу ж наміри порушити робочий
ритм.
|
Звертайтесь частіше з питаннями до тих, хто може
на уроці відволікатись.
|
Мотивуйте оцінки знань, скажіть учневі, над чим
йому слід попрацювати ще. Це буде привчати до дисциплінованості праці. Учень
буде звикати до того, що вказівки виклаадча потрібно виконувати обов’язково.
|
Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи групи і окремих учнів. Нехай усі відчують почуття
задоволення від результатів праці. Намагайтесь помітити позитивне в роботі
недисциплінованих дітей, але не робіть це занадто часто.
|
Припиняйте урок разом із дзвоником, нагадайте
черговому про його обов’язки. Утримуйтесь від зайвих зауважень.
|
Пам’ятайте: налагодження дисципліни завжди сприяє
покращенню робочого ритму уроку.
|
Звертайтесь по допомогу до самих учнів: з
порушником, якого група не підтримує, легше справитись.
|
Не допускайте конфліктів зі всіма учнями групи чи її значною частиною, а якщо вони виникли, не
затягуйте, шукайте розумні шляхи їх вирішення.
|
Пам’ятайте слова М.О. Добролюбова про те,
справедливий учитель – це такий учитель, вчинки якого справедливі в очах
учнів.
|