Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [28]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг

Пошук





Понеділок, 28.09.2020, 01:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Поради для молодого викладача

Пам'ятка молодому викладачу
31.05.2013, 08:55

Пам'ятка молодому викладачу

Приходьте в кабінет заздалегідь до дзвінка. Переконайтесь, чи все готово до уроку. Прагніть до організованого початку уроку.

Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого предмета в журналі теоретичного навчання, відмітьте його закладкою раніше, привчайте чергових залишати на столі викладача рапортичку з прізвищами відсутніх учнів.

Починайте урок енергійно, цікаво, не задавайте питання про те, хто не виконав домашнє завдання. Урок ведіть так, щоб кожен учень, з самого його початку і до кінця був зайнятий.

Захоплюйте учнів змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте "слабким” повірити в свої сили. Особливо стежте за тими, у кого нестійка увага. Попереджуйте відразу ж наміри порушити робочий ритм.

Звертайтесь частіше з питаннями до тих, хто може на уроці відволікатись.

Мотивуйте оцінки знань, скажіть учневі, над чим йому слід попрацювати ще. Це буде привчати до дисциплінованості праці. Учень буде звикати до того, що вказівки виклаадча потрібно виконувати обов’язково.

Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи групи і окремих учнів. Нехай усі відчують почуття задоволення від результатів праці. Намагайтесь помітити позитивне в роботі недисциплінованих дітей, але не робіть це занадто часто.

Припиняйте урок разом із дзвоником, нагадайте черговому про його обов’язки. Утримуйтесь від зайвих зауважень.

Пам’ятайте: налагодження дисципліни завжди сприяє покращенню робочого ритму уроку.

Звертайтесь по допомогу до самих учнів: з порушником, якого група не підтримує, легше справитись.

Не допускайте конфліктів зі всіма учнями групи чи її значною частиною, а якщо вони виникли, не затягуйте, шукайте розумні шляхи їх вирішення.

Пам’ятайте слова М.О. Добролюбова про те, справедливий учитель – це такий учитель, вчинки якого справедливі в очах учнів.

Категорія: Поради для молодого викладача | Додав: cheryl
Переглядів: 931 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2020