Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [29]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Ліцензування [4]

Пошук





Вівторок, 23.04.2024, 14:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Поради для молодого викладача

Класифікація помилок, яких припускаються викладачі-початківці
31.05.2013, 14:39

Класифікація помилок, яких припускаються викладачі-початківці

 Помилки, пов'язані із стосунками з учнями:

  • недостатній прояв уваги до дітей, які відстають у навчанні;
  • пред'явлення непосильних вимог до учнів;
  • необдуманість рішень щодо недисциплінованих учнів;
  • невимогливість до учнів у прагненні завоювати «дешевий» авторитет;
  • грубе ставлення до дітей;
  • прагнення встановити контакт і взаєморозуміння через скорочення відстані «викладач −учень»;
  • невпевненість у собі, у правильності своєї поведінки в певних ситуаціях;
  • незнання психології дитячого віку, нерозуміння причин певного вчинку учнями;
  • невиконання даних учням обі­цянок;
  • невиправдане звернення через дрібниці до керівництва ліцею;
  • зайва прискіпливість, над­мірна суворість у ставленні до дітей;
  • скарги на дітей батькам, клас­ному керівникові, викладачам.

               Помилки, пов'язані із стосунками з викладачами:
  • неповага до досвіду й мудрості старших
  • безтактність у спілкуванні зі старшими;
  • прагнення усамітнитися, щоб не брати участь у житті колекти­ву;
  • зневага до вироблених тради­цій колективу;
  • невдячність за допомогу, яку надає викладач;
  • обговорення викладачів позаочі або разом із дітьми.

Помилки, пов'язані із взаєминами молодих викладачів:

  • необ'єктивне   оцінювання результатів роботи своїх колег;
  • відсутність критичного став­лення до поведінки колег;
  • невимогливість один до одного;
  • невміння подолати сформо­вані в студентському середовищі стосунки в новій ситуації (замість «Ви» — «ти», замість імені та по батькові — лише ім'я.

Помилки, пов'язані з недостат­нім рівнем вихованості та загаль­ної культури молодого викладача:

  • прагнення передоручити спра­ву іншому;
  • невиконання безпосередніх обов'язків;
  • відсутність ініціативи й твор­чості в роботі;
  • недисциплінованість;
  • порушення норм і правил етикету.


Помилки, пов'язані з недостатньою загальною й технічною підготовкою 

молодого викладача до самостійної роботи:

  • недостатнє знання предмета й методики викладання;
  • невміння управляти  своїм станом;
  • відсутність навичок спілкуван­ня;
  • невідпрацьовані дикція, жести, міміка;
  • невміння  правильно  діяти в різних ситуаціях;
  • повільна реакція, неуважність на уроці;
  • м'язові затиски, скутість.


Помилки, пов'язані з переоцін­кою викладачем-початківцем своїх сил і можливостей:

  • самовпевненість і зарозумі­лість, що виражаються в неприйнятті порад, рекомендацій викладачів;
  • формальне ставлення до ви­конання своїх обов'язків;
  • категоричність суджень.

Категорія: Поради для молодого викладача | Додав: cheryl
Переглядів: 923 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024