Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [29]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Ліцензування [4]

Пошук





Субота, 27.04.2024, 01:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Методична скарбничка

Методичний ринг «Сучасні педагогічні технології»
26.11.2013, 22:56

 Сучасні педагогічні технології

МЕТОДИЧНИЙ РИНГ

Мета рингу: Ознайомити педагогів із сучасними інноваційними педагогічними технологіями. Актуалізувати та розширити понятійний апарат, поглибити їх теоретичні та практичні знання з даної проблеми. Показати необхідність науково обґрунтованого впровадження сучасних технологій у практику роботи. Стимулювати прагнення до пошуку, творчості. Створити умови для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок.

Проведення методичного рингу

Учасники методичного рингу діляться на команди по методичним комісіям:

-         викладачі професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання з професії  слюсар з ремонту автомобілів;

-         викладачі професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання з професій громадського харчування; 

-         викладачі гуманітарних дисциплін;

-         викладачі природничо-математичних дисциплін;

-          викладачі з Захисту Вітчизни, фізичного виховання та основ медико-санітарної підготовки, керівники гуртків та вихователі.

Склад груп та їх капітани визначені заздалегідь. Ведучий оголошує порядок та правила проведення гри і розпочинає перший раунд.  Відповіді команд оцінює група експертів.

І раунд. Мозковий штурм

Кожна команда одержує великий аркуш паперу із заданою темою: Інновація

Завдання:

Записати слова, які мають будь-яке відношення до заданого терміну. Через 3 хв. Лідер команди проводить звіт по „мозковому штурму”. Ведучий вивішує аркуші. Члени журі оцінюють відповіді.

ІІ раунд. Естафета

Перевірка теоретичних знань з питань сучасних педагогічних технологій. Ведучий пропонує закриті картки, на яких написано терміни:

Інновація

Оптимізація

Педагогічна

Гуманізм технологія

Прийом навчання

Концепція

Диференціація

Метод навчання

Завдання: Лідер групи витягає картку. Через 30 сек. Один з учасників команди дає відповідь визначення заданого поняття. Журі оцінює відповіді команд.

ІІІ раунд. Педагогічні технології у вашій практиці

Цей конкурс проводиться у вигляді міні – захистів технологій навчання, які використовують педагоги викладання своїх предметів або проведення уроків виробничого навчання. Кожна група пропонує не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій. Оформлені анотації по мірі „Захисту” вивішуть на стенді. В результаті утворюється імпровізована виставка, яку можна залишити для подальшого ознайомлення педагогів. На захист кожній групі дається 5 хвилин.

 Підведення підсумків

Це важливий момент у завершенні методичного рингу. Ведучий надає слово членам експертної групи, які не тільки виявляють переможців, але й висвітлюють проблеми конкурсу. Найважливіший результат – бажання педагогів втілити ту чи іншу технологію.


 

Додаток

Матеріали на допомогу організаторам методичного рингу

Інновація – нововведення в педагогічній системі, що поліпшують розвиток і результати навчально-виховного процесу. 

Концепція – це система поглядів на певне явище і спосіб розуміння, тлумачення якихось явищ, основна ідея будь-якої теорії.

Педагогічна технологія – це системне та послідовне здійснення на практиці навчально-виховного процесу, що означає чітку постановку дидактичних завдань із способами та методами його здійснення.

Метод навчання – це спосіб взаємодії учителя і учнів, спрямований на досягнення певних цілей або способів діяльності.

Прийом навчання – складова частина методу, що спрямовує учнів на рішення часткових дидактичних завдань.

Гуманізм – цілісна концепція людини як найвищої цінності в світі.

Диференціація – форма навчальної діяльності, організація якої враховує здібності, схильності, інтереси учнів.

Категорія: Методична скарбничка | Додав: cheryl
Переглядів: 2444 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024