Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [29]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Ліцензування [4]

Пошук





Субота, 18.05.2024, 09:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Педагогічна скарбничка

Звіт директора про підсумки роботи педагогічного колективу за 2013-2014 н.р.
10.07.2014, 09:36

Звіт

директора Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг

Машкова Олександра Васильовича

про підсумки роботи педагогічного колективу

за 2013-2014 навчальний рік

 

Діяльність Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг здійснювалась згідно з вимогами основних нормативних документів: ст. 53 Конституції України, Закону України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна ХХІ століття), Національної доктрини розвитку освіти, Концепція профільного навчання в старшій школі, Концепції національного виховання, Статуту ліцею.

 На початок 2013-2014 навчального року  в ліцеї навчалося 467 учнів, було укомплектовано 19 груп. Навчальний заклад, керуючись чинним законодавством про освіту, договорами про спільну роботу з базовими підприємствами та установами міста, а також спільно з батьками учнів, виконував свою найголовнішу задачу – здійснював підготовку кваліфікованих робітників.

Певних результатів досягнуто в роботі по співпраці з роботодавцями: підприємство «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера», ФОП «Замараєв О.О.», БАК «Нікос», ФОП «Карцев Е.Г.», СПДФОП Куліш С.В., ПП «Заяц І.А.», ТОВ «Авто-транс-груп», ПП «Часник С.В.», ПП «Уткіна Т.С.»,  ТОВ «Пишка», АТЗТ «МСУ-139», ФОП «Купчишин С.М.», ПП «Висотник», ТОВ Автоцентр на будівельників» та іншими.

Результатом систематичної роботи з питань профорієнтації в школах міста й області є виконання плану набору учнів на навчання у 2013 році (172 чол.).

Протягом 2013-2014 навчального року було випущено з дипломами кваліфікованого робітника і працевлаштовано в сфері промисловості, автотранспорту, послуг п’ять груп учнів за професіями: «Кухар» – 23 учні, «Слюсар з ремонту автомобілів» – 21 учень, «Слюсар з ремонту автомобілів, електрозварник ручного зварювання» – 39 учнів, «Кухар, кондитер» – 26 учнів, «Кухар, бармен» – 25 учнів.

У 2013-2014 навчальному році продовжено термін дії ліцензії на підготовку робітничих кадрів з професії «Штукатур, лицювальник-плиточник». Отримана ліцензія на підготовку робітничих кадрів з професії «Слюсар з ремонту автомобілів, рихтувальник кузовів».

Навчально-виховний процес в ліцеї був організований на принципах гуманістичної, особистісно-орієнтованої педагогіки і демократизму незалежно від політичних, громадських, релігійних уподобань і включав: природничо-математичну, суспільно-гуманітарну, фізичну, загально-професійно, професійно-практичну підготовку, а також виховну роботу з учнями.

Навчальний процес у ліцеї спланований та організований таким чином, що дозволяє максимально використовувати комплексно-методичне забезпечення при викладанні теоретичного курсу та виробничого навчання. Плануюча документація викладачів і майстрів виробничого навчання розроблена на довгостроковий період, що забезпечує планування та впровадження системи між предметних зв’язків між загальноосвітніми та спеціальними дисциплінами, професійним навчання.

Педагогічний колектив продовжив роботу над методичною темою «Від самовдосконалення педагога до життєвих компетентностей учня». Методичні заходи були спрямовані на вирішення четвертого етапу цієї проблемної теми закладу.

Протягом року була організована школа викладача «Сучасний урок – оптимальні умови для виявлення та розвитку інтересів і здібностей учнів» з метою вдосконалення практичних вмінь та обміну досвідом з питання удосконалення уроку як основної форми організації процесу навчання, школа молодого майстра виробничого навчання «Сучасний урок: форми, структура, зміст і методи проведення» з метою  вдосконалення педагогічної майстерності майстра виробничого навчання для якісної підготовки майбутнього робітника та школа комп’ютерної грамотності з метою впровадження інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховний процес.

Школа перспективного педагогічного досвіду «Творча діяльність педагога як вирішальний чинник розвитку пізнавальних інтересів учнів» сприяє впровадженню нових моделей організації освітнього процесу, які формують ключові компетентності учнів.

Проводився психолого-педагогічний семінар «Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу – умова формування компетентної особистості».

З метою вдосконалення навчально-виробничого процесу протягом навчального року діяв семінар-практикум «Використання інноваційних технологій як ефективний засіб розвитку компетентної особистості» та  практико-орієнтований проект «Використання сучасних інноваційних технологій в освітньому процесі – запорука творчого зростання педагогів й розвитку здібностей учнів».

Особлива увага протягом поточного навчального року зверталася на роботу з молодими спеціалістами.

Повністю реалізовано план курсової перепідготовки педагогічних працівників. При МОІППО протягом року підвищили кваліфікацію 3 викладача, психолог, бібліотекар, при ДІПО − 5 майстрів виробничого навчання.

У поточному році 15 працівників пройшли атестацію. Адміністрація закладу детально вивчила систему роботи педагогів, які атестувалися. Рішенням ліцейної атестаційної комісії встановлено 11 тарифний розряд майстрам виробничого навчання Крештель Т.В., Кордіну B.C., 10 тарифний розряд майстру виробничого навчання Грінченко О.І.; підтверджено 12 тарифний розряд майстру виробничого навчання Фіц С.П., присвоєно кваліфікаційні категорії: «спеціаліст II категорії» викладачам Костюченку М.П., Лободі Т.В., «спеціаліст І категорії» – Щербань O.A., Малій О.С., підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» педагогам Кукалець О.О., Мосієнко Т.С., Рішенням атестаційної комісії департаменту освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «старший викладач» педагогам Бугайовій T.JL, Чернишу А.І., підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» викладачу Дмитрієвій Т.Ю., підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший викладач» викладачу Анісімовій Л.А.; присвоєно педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії» Фіц С.П.

На кінець 2013-2014 н.р. якісний склад викладачів становить:

спеціаліст вищої категорії – 11, що складає 55%;

спеціаліст І категорії–5, що складає 25%;

спеціаліст II категорії – 2, що складає 10%;

спеціаліст – 2, що складає 10%.

5 викладачів ліцею мають педагогічне звання «старший викладач».

1 викладач має педагогічне звання «викладач-методист».

Якісний склад майстрів виробничого навчання становить:

12 тарифний розряд – 8, що складає 40%;

11 тарифний розряд – 7, що складає 35%;

10 тарифний розряд – 1, що складає 5%;

9 тарифний розряд – 4, що складає 20%.

2 майстрам в/н присвоєно педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії».

4 майстрам в/н присвоєно педагогічне звання «майстер виробничого навчання II категорії».

Методичні надбання педагогів були представлені на обласній педагогічній виставці, що проходила у лютому на базі Миколаївського професійного машинобудівного ліцею. На виставку було подано 32 матеріали.

Також п'ять педагогів ліцею брали участь в обласних педагогічних читаннях «Формування освітнього середовища прогресивними технологіями як передумова забезпечення якості підготовки кваліфікованого робітника».

Діяльність педагогічного колективу ліцею спрямована на розвиток творчого потенціалу особистості, створення сприятливих умов для навчання і виховання інтелектуальних і творчо обдарованих дітей.

Традиційно в ліцеї склалася певна система заходів, що сприяють формуванню і розвитку обдарованості дитини у різних сферах серед яких можна виділити 4 основні напрями:

  • формування й розвиток інтелектуальної, професійної обдарованості;
  • формування й розвиток творчої, художньої, музичної та сценічної обдарованості;
  • формування й розвиток соціально-лідерської обдарованості;
  • формування й розвиток психомоторних і спортивних здібностей.

Практичним психологом Бусигіною Н.С. було проведено діагностування розвитку   творчих   здібностей учнів.

Так у 2013-2014 н.р. у порівнянні з минулим навчальним роком кількість участі і переможців в різноманітних конкурсах змаганнях, олімпіадах значно збільшилась. Результатом роботи педагогів стали участь і досягнення учнів в олімпіадах:

  • Докієнко Максим (ТУ-14 група, викладач Боровкова А.О.) – безпека життєдіяльності, ІІІ місце;
  • Гамзін Руслан (148 група, викладач Анісімова Л.А.) – фізика, 9 місце;
  • Ярцева Тетяна (281 група, викладач Климентьєва Л.М.) – математика, 9 місце;
  • Сауніна Олександра (155 група, викладач Лобода Т.В.) – англійська мова;
  • Цимбаліста Віта учениця 182 групи та Аксініна Ярослава учениця 281 групи (викладач Черниш А.І.) – історія;
  • Гамзін Руслан (148 група, Петрик О.Ю.) – математика.

Також учні ліцею брали участь в конкурсі:

  • Шевченківської поезії «Заповіт» – Аксініна Ярослава, 281 гр ІІІ місце (викладач Бугайова Т.Л.);
  • ІV Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Т.Г. Шевченка Ярцева Тетяна, учениця 281 групи,10 місце (викладач Бугайова Т.Л.);
  • ХІІІ Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика – Гарань Ольга, учениця 181 групи, 18 місце (викладач Іванова Д.О.);
  • Обласному конкурсі професійної майстерності серед учнів ПТНЗ з професії «Слюсар з ремонту автомобілів» – Ісаєв Володимир, учень 249 групи, ІІ місце (викладач Ковтанюк В.Я.);
  • Обласному конкурсі професійної майстерності серед учнів ПТНЗ з професії «Кухар» – Жолтякова Галина, учениця 355 групи, (викладачі Макаренко О.В., Гавриленко Н.В., майстер в/н Каськів О.В.);
  • Всеукраїнському конкурсі «Intel-Техно Україна» в категорії математичні науки – Гамзін Руслан, учень 148 групи та Жолтякова Валентина, учениця 182 групи. Проект «З’ясування причин неуспішності учнів ліцею методами математичної статистики» (викладачі Петрик О.Ю., Климентьєва Л.М.);
  • Всеукраїнському конкурсі  «Intel-Еко Україна», категорія біологія – Демеденко Олена та Шевченко Юлія, учениці 281 групи. Проект «Біологічні антисептики – фітонциди» (викладач Кукалець О.О.);
  • Всеукраїнському конкурсі «Енергія і Середовище» – Гамзін Руслан, учень 148 групи, проект «Енергозбереження в побуті» (викладач Анісімова Л.А.);
  • Всеукраїнському конкурсі «Моральний вчинок» (класний керівник 182 групи Лобода Т.В.);
  • конкурсі «Дудл для Google» – Безшляга Зінаїда, учениця 181 групи, Жолтякова Валентина учениця 182 групи.

Слід відзначити участь Ісаєва Володимира, учня 249 групи, в науково-практичній конференції по роботі з обдарованими дітьми, де дитина під керівництвом координатора Ковтанюка В.Я. презентувала проект і діючий макет «Удосконалений контроль роботи механізму зчеплення легкового автомобіля».

Учениця 355 групи Макуріна Марія (координатор Черниш А.І.) продовжила роботу над ІІ етапом науково-дослідницької роботи з теми проекту «Кожному мила своя сторона».

Виховна робота в ліцеї була спрямована на виконання завдань:

·     формування в учнів національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу. Забезпечення духовної єдності поколінь, культування кращих рис українського менталітету: працелюбства, свободи, поваги до батьків, толерантності;

·     виховання в учнів правової культури, поваги до Конституції України, законів України, державної символіки;

·     забезпечення сприятливих умов для самореалізації учнів відповідно до їх інтересів, нахилів та суспільних вимог. Підтримання обдарованих учнів;

·     роботу щодо підвищення рівня учнівського самоврядування, залучення учнів до активної громадської діяльності;

  • виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я, формування гігієнічних навичок і здорового способу життя, збереження й зміцнення їхнього фізичного та психічного здоров'я.

Виховна проблемна тема ліцею «Самоврядування – один із головних принципів діяльності учнівського колективу». Формування учнівського колективу, активної життєвої позиції учнів – одне з головних завдань педагогічного колективу. З числа педагогічних працівників були створені творчі групи на допомогу організації і роботі органів учнівського самоврядування, комісій.

Протягом року проводився конкурс «Краща група року». Переможцем конкурсу визнано групу ТУ-19 (керівник групи Крештель Т.В.). Виховна робота в ліцеї проводилася згідно робочого плану.

Дбаючи про розвиток творчих здібностей учнів, їх зайнятості в позаурочний час протягом року було організовано різноманітні свята, конкурси, виставки поробок тощо. Учні ліцею брали участь у телевізійній інтелектуальній грі «Інтелект асорті» де двічі посіли почесне III місце.

Для організації змістовного дозвілля учнів їх організації в позаурочний час в ліцеї працювали 7 гуртків (3 художньої самодіяльності, ДУМ, образотворчого мистецтва, 2 спортивних).

Учні ліцею активні учасники обласних, міських, районних конкурсів. Так, в обласному конкурсі театральних колективів «Посмішка Мельпомени» учні посіли І місце, в обласному конкурсі фольклорних колективів «Трембіта» – посіли І місце, обласному конкурсі патріотичної пісні «Червона троянда» – отримали гран-прі, обласному конкурсі КВК – III місце.

Значних успіхів досягли учні і в спортивних конкурсах, змаганнях.

Так, учні ліцею зайняли І місце в XII Молодіжних спортивних іграх серед учнів ПТНЗ 2013-2014року:

III місце – в легкоатлетичній естафеті серед ПТНЗ «Золота осінь»,

II місце – в обласних змаганнях з волейболу;

III місце – в ХІІІ Молодіжних спортивних іграх серед команд юнаків ПТНЗ 2013/2014н.р.

Учні ліцею Макуріна М. (255 група), Місюк Т. (255 група) отримували стипендію голови Миколаївської обласної державної адміністрації, голови Миколаївської обласної Ради, Ярцева Т. (281 група) отримувала стипендію Міського голови.

Протягом року в гуртожитку ліцею в середньому проживало 125 учнів.

Особливе значення приділялось укріпленню матеріально-технічної бази.

Протягом всього навчального року удосконалювалися та оновлювалися паспорти майстерень, лабораторій, кабінетів. Поповнювалися потемні папки, складалися поурочно-тематичні плани, переліки навчально-виробничих робіт.

В кухні-лабораторії з дегустаційним залом зроблено нове складське приміщення для зберігання посуду та інвентарю. Замінені вікна на металопластикові. Закуплено нові шафи для одягу, посуд для кондитерів. В кондитерській майстерні відремонтовані цехи, де учні проходять виробниче навчання та виробничу практику, замінено старе обладнання на сучасне. Закуплено холодильники, мікрохвильову піч, тостери, комбайни. В майстернях ліцею замінено частково вікна на металопластикові. Придбані необхідні наглядні посібники для професії «Слюсар з ремонту автомобілів, електрозварник ручного зварювання». Обладнано та відремонтовано  легковий автомобіль для відпрацювання первинних навиків та вмінь учнями з професії «Слюсар з ремонту автомобілів».

Відремонтовано та оснащено кабінети заступника з навчальної роботи, практичного психолога, секретаря навчальної частини. Відремонтовані кімнати, в яких проживають учнів в гуртожитку, зроблено косметичний ремонт в блоках гуртожитку.

В кабінетах № 2, 14 закуплено нові меблі для учнів (столи, стільці, стінки). В кабінетах № 2, 7, 18, 14, 16, 10 замінено лінолеум на новий. На даний час вирішується питання з капітальним ремонтом даху майстерень.

За 2013-2014 навчальний рік станом на 01.07.2014 р. по загальному фонду було затверджено кошторисом та витрачено:         

2210 (придбання предметів, матеріалів, обладнання) 21045 грн

2220 (придбання медикаментів) 4817 грн

2240 (оплата послуг, крім комунальних) 34873 грн

2272 (водопостачання) 31381грн

2273 (електропостачання) 201534 грн

2274 (оплата за природний газ) 887563 грн

Надійшло коштів по спеціальному фонду від господарської діяльності 335348 грн., витрачено 159079 грн.

Заробітна плата, стипендія, оплата за комунальні послуги виплачується своєчасно.

Від  батьківського  благодійного  фонду  «Підтримка  МПЛБ  та  СП» надійшла спонсорська допомого в розмірі 118955 грн.

Завдяки розумінню та підтримки батьків, кропіткої праці педагогічного колективу за рахунки благодійного і спеціального фондів ліцею для укріплення матеріально-технічної бази було придбано холодильник «Веко», два холодильники «Електро», пральну машину, виставочний стенд, принтер МФО, лічильник води, газонокосарку, встановлено металопластикові вікна (в навчальний корпус – 11 шт., гуртожиток 14 шт., їдальню – 6 шт.), барну стійку.

Можна впевнено сказати, що в ліцеї створено комфортні умови для навчання учнів і роботи педагогічних працівників.

 

Категорія: Педагогічна скарбничка | Додав: cheryl
Переглядів: 1113 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024