Технологія
проблемного навчання
МАЙСТЕР-КЛАС
Гавриленко
Н.В.,
викладач
спецдисциплін професій громадського харчування, спеціаліст вищої категорії
Мета: навчання
учасників майстер-класу проектуванню гіпотези через проблему дослідження.
Завдання:
1. передача
продуктивних способів і прийомів роботи технології проблемного навчання, проектування гіпотези
через проблему;
2. формування
в учасників майстер-класу уявлення про проблему, пов'язану з умінням дослідника
будувати припущення, гіпотези;
3. підвищення
рівня знань учасників про технології проблемного навчання, при проектуванні
гіпотези через проблему дослідження.
Методи
навчання:
-
пряме навчання технології
проблемного навчання;
-
комунікативний метод;
-
практичний метод;
-
метод комплексного вирішення
проблеми.
План
проведення майстер-класу:
1. Презентація педагогічного досвіду (коротке обґрунтування
основних ідей технології проблемного навчання).
2. Представлення основних прийомів технології.
3. Імітаційна гра (демонстрація прийомів ефективної роботи зі
слухачами).
4. Моделювання (організація самостійної діяльності слухачів
майстер-класу в малих групах та управління даною діяльністю).
5 . Рефлексія (дискусія за результатами спільної діяльності). |