|
|
Понеділок, 20.01.2025, 18:51 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 29 Показано матеріалів: 21-29 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Фрагмент практичного етапу тренінгу |
Мета тренінгу: активізація проблеми
підвищення ефективності сучасного уроку; колегіальний пошук шляхів підвищення
ефективності кожного уроку завдяки впровадженню інтерактивних технологій
навчання; нестандартних прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів;
активізація творчих здібностей, розвиток творчого потенціалу кожного педагога |
Для вашої уваги пропонується загальна схема структури методичної роботи МПЛБ та СП |
Анкета для діагностики професійної підготовки майстра в/н |
Модернізація освітнього процесу супроводжується введенням нових спеціальних
форм організації пізнавальної діяльності, які мають конкретну мету – створити
такі умови навчання, за яких би кожен учень успішно навчався, розвивав свій
інтелект і був готовим до творчої самореалізації. Саме цьому сприяють технології
ситуативного моделювання. |
До вашої уваги пропонується комп'ютерна презентація з даної теми |
Дитина –
найбільша з усіх цінностей світу. Її індивідуальна особистість, як той
паросток, зможе розквітнути тільки на благодатному ґрунті Як створити умови,
за яких кожна дитина змогла б розкрити свій талант, стати єдиною, неповторною,
а головне – щасливою? Давайте розглянемо разом. |
Демократичне суспільство не
тільки дозволяє освіті реалізувати свій гуманістичний потенціал, але й створює
умови для його збагачення, висуваючи на перший план його розвиваючу, «людиноутворюючу»
функцію. Така спрямованість освіти виявляється у відкритості самої
освітньої структури відносно інших суспільних інститутів, у взаємодії учасників навчально-виховного
процесу, свободи висловлювання та реалізації різноманітних точок зору, визнання
прогресивними і провідними цілей особистісного розвитку дитини, створення
ситуації успіху для тих, хто навчається. |
|
|