Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [29]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Ліцензування [4]

Пошук





Вівторок, 23.04.2024, 09:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Методична скарбничка

Тренінг
[ Викачати з сервера (191.4 Kb) ] 24.09.2013, 06:17

Підготовка й проведення тренінгу вимагає:

  • відповідності змісту заняття потребам учас­ників;
  •  ігрового моделювання змісту й форм педаго­гічної діяльності;
  • організації спільної (колективної) праці слу­хачів над розв’язанням проблем;
  •  створення умов для діалогічного спілкування;
  • багатоплановості й багатоаспектності про­блем і шляхів їх вирішення.



Алгоритм організації навчання на основі тренінгу:

1. Діагностика проблеми: визначення кола пи­тань (проблем), які є важливими для роботи на­вчального закладу (викладання певного предмета).

2. Підбір теми тренінгу, розробка заняття.

3. Реалізація тренінг-програми у формі:

      міні-лекцій;

      практичних занять;

     диспутів;

     рольових (ділових) ігор;

     розгляду ситуацій;

     обговорення проблем у групах тощо.

4. Оцінка результатів проведеної роботи.


Структура тренінгу

 

І етап - організація роботи:

         привітання, знайомство учасників, створення комфортної психологічної обстановки;

         складання спільно зі слухачами правил по­ведінки під час занять, їх фіксування в письмовій формі (на дошці);

         мотивація слухачів (визначення бажаного кінцевого результату участі кожного з учасників у занятті);

         повідомлення теми (проблеми) заняття, ко­ротке ознайомлення з технологією його прове­дення.

І етапреалізація: вирішення проблеми за­няття (у ході мозкового штурму, дебатів, рольової гри тощо).

ІІ етаппідбиття підсумків:

       вироблення єдиного (колективного) рішення щодо шляхів розв’язання проблем;

       визначення рівня досягнення кожним учас­ником поставленої на початку заняття мети участі в тренінгу;

завершення заняття, побажання на майбутнє.


Ключові елементи організації тренінгу:

 

1.        Кількість людей у групі ( в ідеалі – від 10 до 15 осіб, допускається 12-25).

2.        Тривалість заняття – 1,5-3 години. Тренінг-програма може передбачати цикл занять протягом кількох днів.

3.        Роль тренера, яка полягає в тому, щоб:

           полегшувати процес навчання, а не власне навчати;


           допомагати учасникам брати якомога активнішу участь в обговоренні;

           бути готовим адаптувати програму відповідно до потреб та ідей, які виникатимуть у ході заняття.

Категорія: Методична скарбничка | Додав: cheryl
Переглядів: 659 | Завантажень: 54 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024