Категорії розділу

На допомогу учню [0]
Педагогічна скарбничка [16]
Методична скарбничка [29]
Скарбничка класного керівника [5]
Поради для молодого викладача [12]
Поради для майстра виробничого навчання [1]
Психологічна скарбничка [1]
Пропонуються поради практичного психолога Миколаївського професійного ліцею будівництва та сфери послуг
Ліцензування [4]

Пошук





П`ятниця, 29.03.2024, 09:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Методична скарбничка

Діагностика професійної підготовки майстра виробничого навчання
31.05.2013, 16:21
Анкета

Запитання

Варіанти відповідей

1.   Чи задоволені Ви своєю професійною підготовкою?

 

А.Так.

Б. Ні.

В. Незовсім.

2. За якими напрямками професійної підготовки Ви хотіли б удосконалити свої знання в першу, другу, третю чергу(пронумеруйте.)

А. Науково-теоретична підготовка.

Б. Методична підготовка.

В. Психолого-педагогічні підготовка.

3. Чи вважаєте Ви доцільним поглибити свої професійні  знання за такими напрямками?

А. Вивчення особистості учня та колективу.

Б. Аналіз та оцінка  результатів своєї діяльності й діяльності учня.

В.  Планування педагогічної діяльності й діяльності учня, групи.

 Г. Організація власної праці.

Д. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів.

Ж. Інші.

4. Якими своїми професійними вміннями Ви незадоволені?

А.Організаційними.

Б.Конструктивними.

В.Комунікативними.

5. Ви Бажаєте їх удосконалити?

 

А.Так.

Б. Ні.

В. Важко відповісти.

6. Яким формам підвищення кваліфікації, своїх професійних знань та вмінь віддали б при цьому перевагу в першу чергу, другу, третю,… (пронумеруйте)

 

А.Самоосвіті.

Б.Семінару – практикуму.

В. Школі перспективного досвіду.

Г. Школі молодого майстра виробничого навчання

Д. Творчим групам.

Ж. Методичним комісіям.

 

7. Якби Вам дали можливість вибору семінарів для вдосконалення своїх професійних знань, яким би Ви віддали перевагу в першу чергу, другу,… (пронумеруйте):

 

А. Психологія навчання учнів.

Б. Психологія виховання учнів.

В.  Форми та методи педагогічної співпраці з учнями.

Г. Типи уроків виробничого навчання. Методика їх підготовки та проведення.

Д. Форми організації навчально-пізнавальної  

діяльності учнів на уроках та під час позаурочної роботи..

Е.  Методи навчання та їх ефективне використання в сучасних умовах.

Є.Диференціація в навчанні.

Ж. Індивідуалізація навчання

З. Прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.

И. Організація самостійної діяльності учнів на уроках.

І. Оцінювання та корекція знань учнів.

Ї. Педагогічна техніка майстра виробничого навчання.

Й. Інші (вкажіть свої побажання)

Категорія: Методична скарбничка | Додав: cheryl
Переглядів: 814 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024